End Game

Intergrated Addons

End Game

Postby Suzzanne » Mon Sep 18, 2006 5:25 pm

Could anyone get End game working with nuke this is another really kool addon and i would really like it but atm i cant get the links to work :S
User avatar
Suzzanne
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 25
Joined: Mon Aug 14, 2006 2:37 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:08 pm

YEah I got it working let me get the files together for ya
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

Re: End Game

Postby Suzzanne » Mon Sep 18, 2006 6:09 pm

ive been playing with this a little bit and got some of it working by editing the index.php but not all of it is working could someone see wat ive done wrong plz

Here is the orginal

Code: Select all


Ive changed it too

Code: Select all



Take a look at Horde hunterz u can see some of it is working but not all of it
User avatar
Suzzanne
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 25
Joined: Mon Aug 14, 2006 2:37 pm

End Game

Postby Suzzanne » Mon Sep 18, 2006 6:12 pm

ahh that would be great razac thanks m8y
User avatar
Suzzanne
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 25
Joined: Mon Aug 14, 2006 2:37 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:16 pm

Okie here it is.

EndGame Nuked

You can see it working at Dawn Of Wolves Web Site. Click on End Game in the left Nav.

I havnt had time to update all the info yet but it all works

Let me know if you have any problems
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:19 pm

Whats not working on your???

Also if you could point me in the direction to you Teamspeak Module that would be Dandy. :)


LOL I used Dandyas a word. hahahahahahah
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:21 pm

oh yeah if ya look at the code I left a few Test Vars in there by accident . Doesnt affect anything so you can lkeave them :)
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

Re: End Game

Postby Suzzanne » Mon Sep 18, 2006 6:22 pm

thanks alot m8y worked a treat :D dont suppose u have ne plans to look at missingrecipe
Attachments
missingrecipe.zip
(7.52 KiB) Downloaded 93 times
User avatar
Suzzanne
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 25
Joined: Mon Aug 14, 2006 2:37 pm

Re: End Game

Postby Suzzanne » Mon Sep 18, 2006 6:24 pm

Yep heres the Team speak block i use m8y
Attachments
block-ts.rar
(1.9 KiB) Downloaded 99 times
Last edited by Suzzanne on Mon Sep 18, 2006 6:25 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Suzzanne
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 25
Joined: Mon Aug 14, 2006 2:37 pm

End Game

Postby Suzzanne » Mon Sep 18, 2006 6:29 pm

Just incase u dont have win rar

Code: Select all
User avatar
Suzzanne
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 25
Joined: Mon Aug 14, 2006 2:37 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:33 pm

LOL that was the next one I wanted to work on. :) Will post it up when im done
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:38 pm

Does the TS Block not need a TS Password?

Or just the IP??
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

Re: End Game

Postby Suzzanne » Mon Sep 18, 2006 6:39 pm

Just the IP and port m8
User avatar
Suzzanne
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 25
Joined: Mon Aug 14, 2006 2:37 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:40 pm

WOW that messed up the site.....

Get this msg

Server didn't answer "OK" after last command. Aborting.

Hmm think it has something to do with the Password. ... Hmmm
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

End Game

Postby Razac » Mon Sep 18, 2006 6:44 pm

Arg NM Im such a noob LOL Hey Its Monday Morning im allowed to be Noobish then :)

However I need the zip of all the TS images.. :)
Razac
WR.net Journeyman
WR.net Journeyman
 
Posts: 145
Joined: Thu Jul 27, 2006 6:00 pm

Next

Return to Addons

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests