Acces denied

Intergrated Addons

Acces denied

Postby Tolrac » Thu Jul 20, 2006 2:36 pm

Bonjour à tous,

Voilà, j'utilise la version 1.6 intégrée de wowroster car la 1.7 ne fonctionne pas.

Mon problème est le suivant:

J'ai installé les addons pour la version 1.6 intégrée:

- phpRaid Sync
- Categorized Guild Bank

Lorsque je clique sur l'un d'eux dans le menu du Roster, j'ai le message d'erreur suivant alors que mes fichiers conf.php sont correct:

16:Access denied for user: 'elementarium.eu@localhost' (Using password: NO)

Merci d'avance.
Last edited by Tolrac on Thu Jul 20, 2006 2:51 pm, edited 1 time in total.
Tolrac
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 30
Joined: Tue Jul 04, 2006 1:22 pm

Re: Acces denied

Postby Bugilt » Thu Jul 20, 2006 9:38 pm

Tolrac wrote:Bonjour à tous,

Voilà, j'utilise la version 1.6 intégrée de wowroster car la 1.7 ne fonctionne pas.

Mon problème est le suivant:

J'ai installé les addons pour la version 1.6 intégrée:

- phpRaid Sync
- Categorized Guild Bank

Lorsque je clique sur l'un d'eux dans le menu du Roster, j'ai le message d'erreur suivant alors que mes fichiers conf.php sont correct:

16:Access denied for user: 'elementarium.eu@localhost' (Using password: NO)

Merci d'avance.


Hello with all, Here, I use integrated version 1.6 of wowroster because the 1.7 does not function. My problem is as follows: I installed addons them for integrated version 1.6: - phpRaid Sync - Categorized Guild Bank When I click on one of them in the menu of Roster, I have the error message according to whereas my files conf.php are correct: 16: Access denied for to use: “elementarium.eu@localhost” (Using password: NO) Thank you in advance.
Bugilt
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 32
Joined: Fri Jul 14, 2006 2:00 am

Acces denied

Postby DarkKnight388 » Fri Jul 21, 2006 1:47 pm

That's clearly a problem with Roster accessing the database. So re-check the filled in username/dbname/password.
And do you use an seperate user for the Roster-database or the same one as the rest (phpNuke etc.) databases? If you use the same one, try making a new one solely for the Roster db.

Btw, could you post your website link so we can try to see the problem in action.

ps. Could you translate it back to French, Bugilt, as my French is totally not sufficient for that.
User avatar
DarkKnight388
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 18
Joined: Sun Jul 09, 2006 2:32 pm

Acces denied

Postby Bugilt » Fri Jul 21, 2006 8:36 pm

C'est clairement un problème avec le rôle accédant à la base de données. Revérifier ainsi complété l'username/dbname/mot de passe. Et employez-vous un utilisateur de seperate pour la Rôle-base de données ou la même que les bases de données de repos (phpNuke etc.) ? Si vous employez le même, essayer de faire un neuf seulement pour le DB de rôle. Le BTW, pourrait vous signaler votre lien de site Web ainsi nous pouvons essayer de voir le problème dans l'action. picoseconde. Pourriez vous la traduire de nouveau au Français, Bugilt, car mon Français n'est totalement pas suffisant pour celui.

http://www.google.com/language_tools
Last edited by Bugilt on Fri Jul 21, 2006 8:40 pm, edited 1 time in total.
Bugilt
WR.net Apprentice
WR.net Apprentice
 
Posts: 32
Joined: Fri Jul 14, 2006 2:00 am


Return to Addons

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron